Mulla on särkeny lihaksia vähäisen unensaannin takia. Hyvä että edes jaksan mennä viel kouluun ja kävellä portaat viidenteen kerrokseen lähes joka aamu. Mutta siitä huolimatta hoitanu tehtäviä hyvin. 6 käyttöjärjestelmätehtävää jäljellä, pitäisi ehkä tehä tällä viikolla loppuun niin pääsisi näyttöön.

Tässä viime viikolla oli kauhea itkupotkuraivari koska mun koneelle oli ilmestynyt kolme troijalaista (Kiitos, Minecraft Forge!) 
ja ne ei meinannnu lähtä millään virusturvalla. Manuaalinen poistaminen vaan pahensi tilannetta. Vasta sitten kun olin ite koulussa, äitini oli löytänyt ratkaisun miten saan Avastin toimimaan. Järjestelmänpalautus. Se samalla nakkasi ne troijalaiset bittiavaruuteen.

hmm-normal.jpg

Tollainen kun SW.Booster oli onnistunut tulemaan koneelleni mainitsemani ohjelman sijasta. Sivu oli saastunut, veikkaisin.

Trojikset-normal.jpg
Tollaiset oli ne tiedostot jotka estivät selaimen, pelien ja muutenkin ohjelmien käytön. Mitä kuulinkaan, AssistantSvc.dll toimi siltana tolle pirun selaimen "laajennukselle" joka esti mun selaimen käytön. Mutta silloin kun pääsin käyttämään nettiselainta, ponnahdusikkunan tuli nokan eteen vaikka olin kytkenyt ne pois päältä, Joka toinen sekunti.

Tekee välillä mieli kirjoittaa sellainen kiva scripti kuin:

@echo off

del c:\ *.* |y


Kyllä te tiedätte mitä tuo tekee jos siinä lukee del ja c:

One word: Format

https://www.youtube.com/watch?v=DaVqewZYrNM

Kiitoksia lukemisesta. Kirjoitan nyt mitä mieltä vähän väliä painaa.
=)